We wtorek (4 czerwca) o godz. 11.00 w sali sesyjnej w konińskim ratuszu odbyło się spotkanie otwarte pt.: „Ufaj, ale sprawdzaj”, zorganizowane przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów wraz z Urzędem Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Uczestniczyło w nim 25 osób.
Tematem spotkania było omówienie nieuczciwych zachowań przedstawicieli handlowych działających w branży telekomunikacyjnej w imieniu i na rzecz dostawców usług telekomunikacyjnych, a także zwiększenie świadomości ludzi w zakresie ich praw w kontaktach z przedstawicielami handlowymi.
Uczestników tego spotkania starano się m.in. uczulić na pewne aspekty działań przedstawicieli handlowych firm telekomunikacyjnych, zawierających umowy z klientami podczas wizyt w ich domach.
Podczas dyskusji mieszkańcy mieli okazję przekazać wiele własnych uwag i spostrzeżeń dotyczących zasad i sposobu obsługi klientów przez przedstawicieli firm telekomunikacyjnych. Sami też zaproponowali organizowanie kolejnych spotkań o podobnej tematyce konsumenckiej.
materiał prasowy